Hocam şu an alsanız sekiz ay kullanım hakkınızyılbaşına denk geliyor yılbaşında kullanım sıfırlanıp sekiz ay daha kullanabileceğiniz için seneye eylül dönene kadar imei derdiniz olmaz şahsen ben her sene yurt dışı telefon alıp yine her senedeğiştirme taraftarıyım her sene yeni telefon kullanmış olursunuz ama kayıt edeceğim diyorsanız da böyle en az bir yıl ileri atmış olursunuz kendinizi