evet okudum şuan da gerçekten çok iyi ama orada bile adamın 40 bin üyesi varmış ama bunu nasıl tanıtmış çevresiyle mi ve üyelik açmayı neden davetli yapmış ki ilk aşlar için sonuçta yardımlaşma için kurulmuş bir platform ve buna bu kadar kişiye nasıl ulaştırdı çevresi geniş ondan dolayı mı acaba ve r10 isminin de ronaldinho dan geldigini söylüyor harika ince bir detay radmin mert bey mi yoksa coşkun çetin mi anlamadım ve radminle nerdeyse herşeyimiz aynı hemşeriyiz aynı takımı tutuyoruz aynı alan da okuyoruz
Güncel forum sahibi Coşkun bey, kendisi forumu uzun yıllar önce satın aldı ve bu günlere kadar geliştirdi diye biliyorum.