Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelişmek yeryüzünü ateşe verip aya gitmek ise bu bütün gelişmiş canlıları aya gönderelim gelmesinler
Hocam aya gövde gösterisi olsun diye gitmiyorlar biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Savaşı desteklediğimiz yok zaten ama gelişmek; evet aya gitmek, uzaya çıkmak, araştırmalar yapmak, gelecek nesiller için çalışmalar yapmak, dünyanın gerisinde kalmamak vs. vs. daha birçok şey. Yani yüzyıllar boyunca yapılmış bir çalışmayı bu kadar basite indirgemeniz ilginç.