bunlar bir şey değil birde komple teorisi üreterek israil bizim yağmur bulutlarını çaldıgını soyleyen bir kesim var.....
Haklısınız hocam. Yazın bir yolculukta yanıma bir abi denk gelmişti ve aynen şöyle demişti ''Korona uydurmaydı aşılarla çip yerleştirdiler. 5G ile manyetik dalga verip o çip yerleştirdikleri kişilerden istediklerine kalp krizi geçirtecekler. Ormanları da bundan dolayı yakıyorlar 5G ormanda çalışmıyor'' demişti. Aynı zamanda dünyanın düz olduğunu söyleyip dünya yuvarlak olsa bu uçak şuanda gidemezdi diyordu.
bende şaşırmanıza şaşırdım

Değişmiyor artık bazı şeyler, değişeceğide yok kabullenip geçin bunlara müstehak
Haklısınız ama insan kabul etmek istemiyor bu durumu. Çok üzücü çok...