Merhaba hocalarım,
Günümüzde iPhone cihazları yurt dışından almak sizce mantıklı mı?
Benim düşündüğüm senaryo şu şekilde: Uygun fiyata yurt dışı bir cihaz alıp yaklaşık 8 ay sorunsuz kullanmak, ardından bütçemi toparlayabilirsem IMEI kaydı yaptırmak.
Zaten toplamda bakınca maliyetler birbirine yakın gibi duruyor. Bu 8 ay içinde de kayıt ücretini parça parça biriktirmeyi planlıyorum. Alternatif olarak ise, hiç kayıt yaptırmadan 8 ayın sonunda kalan süreyi yedek bir cihazla devam ettirme seçeneğini de düşünüyorum.
Sizce bu senaryo ne kadar mantıklı?
Bu şekilde kullanan varsa deneyimlerini paylaşırsanız çok iyi olur.