Eğer 10 dolar yatırsaydım bir arkadaşa komisyon öder yatırırdım maalesef ki 10 dolr yatırmıyoruz bu işi yapan arkadaşlar yani komisyon karşılığında gönderenler işlerini çok iyi yapıyorlar ve dürüt olabilirlr. bu konuda kesinlikle şüphem yok. Yalnız ben bir arkadaşın hesabına x lira yatırsam kalpten giderim dolandırılma korkusuyla o korkuyu yaşayacağıma 2 değil 200 gün beklerim yani ben düzenimi yaptım binance tr ye gönderir göndermez parayı usdt ye çeviriyorum ve 48 saat bekleme süresi başlar başlamaz telefonuma alarm kuruyorum . 48 saat dolduğunda alarm çalşıyor yatırıyorum artık alıştım bir sıkıntı yok. Bir de arkadaşlar kripto çok geniş bir okyanus yağmurdan kaçıp doluya tutulmak var alangirli yollardan 48 saat süresini aşmaya çalışırken borsa hesabınız banlanabilir alangirli yolları kullanan hackerlerle bir tutulursunuz onlar ip lerini gizlerler ihale size kalır. Sizin üzerinizden kara para aklayabilirler, para işi dikkat ister. Resmi kuralların dışına çıkmayın yol yöntem neyse onu uygulayın.