anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri ilaç, diğeri inanç. İkisininde yer yer etkileri ve etkisizliği hissedilmektedir. Fakat birşeyin sen etkisini hissetmedin diye etkisini hissedenlere karşı saygı sınırını aşmanı gerektirmez.
Örneğin bende aspirin etki etmiyor. Ama ben bilimsel gerçeğini ve faydası olabileceğini yok saymıyorum.
Bunu bir müslüman olarak değil insan olarak belirtmek istedim. Ayrıştırıcı ve başkalarına dokunabilecek cümleler yazmaktan kaçınmak lazım.
Iyi huylu kanser olan biri ameliyat olsa iyileşir. Dua ile iyileşir mi sence. Saygısızlık yaptığım yok. Olanı söyledim. Bilim Tıp da Allahin bir ilmi dersen işte ona birşey demem. Ama sadece Dua ile bence hastalıklar iyileşmez.