SosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah atayım hocam pc kapattım ileticem hepsini yorumlarda
At at yarın bakarız, bir de sen daha adsense kısmına geçmedin asıl rezillik orda 6,7 defa onaya gönderdim, sürekli yetersiz içerik diye red geliyor. İçeride 100+ blog var, bakalım bir gün onay gelecek ama ne zaman.