Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
home ofis de tuvalete gidip gelirken taksiye mi binceksin kardesim bu neyin kafasi?
Yok hocam demek istediğim lafın gelişi hiçbir yan haklarının olmaması. Kuru maaş alacağı için işverenin ettiği kârdan pay alamadığı için onu maaşına yansıtmalıdır. Çünkü bu şekilde her şey kendine ait 30 bine çocuk bile çalışmıyor. Halen burada 100 liranın 200 liranın peşinde koşanlar var. Kazandıkları parayla çiğ köfte dürüm yiyorlar herhalde. Tavuk bile etmiyor çünkü.