hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fıkrım hayla aynı sadece tasaraım yapcaksın e tıcaret yonetıcılerı hem urun ukleme gorsel duzenleme oparasyonel kargo sureclerı vs derken 5 6 farklı ıs yukunu yaparak 40 45 alıyor sen sadece tasarrım yapacan gıderın yok bısı yok evde taklcan ne beklıyosun ? 30 35 dedıgım gıbı en fazla
Ben o e ticaret yapan kişilerin yaptığı ürün görselleri çok iyi biliyorum ilk amaçları tasarımın iyi olması değil Tabelacıda çalışan grafiker gibi yapıyorlar Ha sen iş yükü diyorsan bu yazdığım kişide video hareketli işlerde yapıyor bunlar aynı kategoride değil hatırlatırım