obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alan adını beğenmedim , site yapay zeka olduğu belli benim görüşüm bu alan adına bu görünüme sahip siteden abonelik alımı yapmam benim görüşüm bu yönde başarılar dilerim
yorumun için tşk ederim. Alan adı uzun zamandır aklımda olan bir addır ben beğendiğim için aldım. Tasarıma gelince temal yapı evet yapay zeka lakin tasarım yerleştirme mantık işleyiş + paketler ve güvenlik manuel olarak kontrol ediliyor. Abonelik alımına gelince almak zorunda değilsin sadece abonelik sitemi ile değil ücretsiz olarak lobi oluşturabilirsin abonelik sistemi toxic kullanıcıları minimuma indirmek için ek olarak eklendi.