serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Bence lüzum yok erken seçime.
Millet olarak bizler seçimimizi yaptık, şimdi herkes seçimlerinin sonucunu yaşamalı ve yaşamaya devam etmeli.
Herkes memnundu ki halinden tercihini bu yönde yaptı, son güne kadar seçim olmamalı.
Görünür tayfta durum bu. Ancak ciddi bir yüzdeliğe sahip şahsiyetlerin araştırma ve bilgili sıfatıyla kesinlikle oy verdiklerini düşünmüyorum; fanatiklik çok fazla yoğun.

Arkadaş, aynı gemide olmak da böyle bir şey. “Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için” gibisinden devam ediyoruz ve herkes toplu bir şekilde ayvayı yiyor, hissediyor.

Hayır, ders de almıyoruz ki… Ah keşke ders alsak… 😞

Tuhaf tuhaf olaylar..