Normalde apple da varis tanimlaniyor. Bu asamada bilgi girilmemis olarak dusunuyorum.
Evde kullandigi bir bilgisayar varsa biseyler yapilabilir.
yasal varis tanımladığını bizde düşünmüyoruz. evde kullandığı bir bilgisayar yok sadece telefonu var. şimdi konyada birisi deneme yapmayın belki kırabiliriz demiş ona götürecekler bi bakacak kırabilirlerse artık. teşekkürler yorumlarınız için yine de başına gelen ve sonunda kırdırabilen olursa yorumlarda belirtirse sevinirim. umarım konyadaki telefoncu halledebilir.