Dedem kendi zamanının sorunlarını anlatırken, Amaaann yaaşlı yaa ne dediğini bilmiyor geçmiş gitmiş şeyler diyordum
Babam kendi zamanının sorunlarını anlatırken,
Amaan onun zamanı geride kaldıı dönem değişti sorunlar bitiyor bitecek az kaldı diyordum
Ben kendi zamanımı düşünüyorummmm 35 yaşındayım vee iyi hiçbir anım yada dönemim yok
Dedem,Babam ve Ben Kaç seçim geçmiştir? 30 mu 40 mı? Kaç sene var 1941 doğumlu hadi aklı 20 yaşında yetti desekk 65 seneeee dedemin yaşadığı sorunları birebir yaşıyorum, seçim bu akşamda olsa bir şey değişmez yarında olsa değişmez! değişmeyecek mesele bu hükümet yada diğerleri değil direkt biziz