Sandık görevlisi olduğum sandıkta akşam oy sayımı yapıyorduk, m partisinin görevlisi vardı ve o partiye hiç oy çıkmadı. Adam bile kendi görevli olduğu partiye oy vermemiş. En son çıkan oyları toplu olarak partinin verdiği kağıda dolduruyorlardı mesela o adam gitti kendi partisine 1 oy yazdı. Bu arada erken seçim yapacaklarınıda pek zannetmiyorum galiba aday olma hakkı kalmadı sonuna kadar gitmek isteyecektir.