Keşke tek derdimiz çiğ badem bulup yemek olsa hocam 🙂 Hayat gerçekten size güzelmiş, dert dediğiniz şeylere bakınca insanın imrenesi geliyor
Bu bir dert değil hocam

Nasıl insanlar alacağı bir bilgisayar telefon vb ürünler için sorularına dair konu açıyorsa. Ben de badem için açtım, çok mu=?
Öncelikle ne güzel derdiniz var hocam maşallah

))
Çanakkale'de badem ağaçlarımız var kaç kilo istiyorsanız bir haber göndereyim kargolattırabiliriz ücreti karşılığında büyük ihtimalle.
Pm gönderiyorum
bizim burda çıktı bahçeden kopardım 10 15 adet yedim yanında tuzla çok güzel gidiyor
O nasıl oluyor hocam? hiç görmedim