Seçim olsa ne olacak sanki. Gerçekten çok komik bir kitle var bu ülkede. Şuanda tüm siyasetçilerin al birini vur ötekisine... Hepsi birbirinin farklı versiyonu. Seçim olsa B partisi gelse düzelecek mi her şey zannediyorsunuz. Adamların karşısında iki lafı bir araya getiremeyen daha beldelerini yönetemeyen parti var. Bunlar bırakın ülkeyi yönetmeyi mahalleyi doğru yönetirlerse öpüp başınıza koyun. Her şey zaten çok kötü durumda. İnşallah zamanı geldiğinde özü sözü bir, gerçekten kendini milletimize ve ülkemize adayacak birisi çıkar. Tek temennim bu.