Normalde evet ama etrafımızdaki siyasi ve askeri gelişmelerden dolayı şimdilik hayır.

Bir de erken veya zamanında seçim oldu diyelim kimi seçeceğiz? Halkın sorunlarını gören, uluslararası haklarımızı da koruyabilecek birinin olmaması asıl üzücü olan