Bence seçim zamanında yapılmalıdır. Ben erken seçimde iyi bir sonuç çıkacağını sanmıyorum. Evet erken seçim istiyordum ama milletimin durumuna bakınca hayır bu kafa iyi bir kafa değil bizi çok kötü duruma getiricek.