Gelen gideni aratır sözü boşuna söylenmemiş. Erken seçim istiyorum ama pek bir şeyin değişeceğini sanmıyorum. İnsanların değişmesi lazım.
Ne zaman takım tutar gibi parti tutmayı bırakırsak belki o zaman seçimler bir işe yarar.