data hatlarında olan klasik bir durum var ilk zamanlar böyle değildi.
istediğin yere götürebiliyor hız sınırı olmadan kullanabiliyordun fakat XX gb adil kullanım kotası oluyordu (akk) .
akk kaldırılınca 2019 da.
yeni tarifeleri ya 15mb hız sınırlı ve sınırsız gb adı altında kalitesiz hale getirdiler genelde 15mb da alamıyorsun. (tek adreste)
yada hız sınırı olmadan gb sınırı olarak kullanıyorsun. kendi verdikleri dandik modemlerle. sabit bir konumda (tek adreste).
kullanmak zorundasın.
sende büyük ihtimal sınırsız gb hız sınırlı tarifedesin.
yok hocam, 500GB için geçen sene 1000TL ödüyordum. Bu sene 1500TL istediler 250GB'a düşürdüm. 1000TL ödemeye devam.