Olması taraftarıyım , Ama yapmazlar. İktidarı azıcık tanıdıysak erken seçim yapmayacaklarını biliyor olmak lazım.
Hatalarını kesinlikle kabul etmezler. Erken seçim demek biz iyi yönetemedik tekrar seçin demek gibi bir şey zaten.
Bunu kabullenmezler. Sonuna kadar diretecekler. Bu amaç uğruna feda edebilecekleri ne varsa fedada ederler.
Haklısınız ama atladığınız bir nokta var cumhurbaşkanının tekrar seçilebilmesi için erken seçim harici bir çözüm yok anasayaya göre yani bizimle daha uzun süre devam etmek için erken seçim yapıyoruz gibi bir kampanya yapacaklar tabi bu süreçte kaybetmeyecekleri hamleler yapmaya çalışacaklar