Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yanıtı veren 2. kişisiniz evet bu düşünceye katılıyorum ama katılmadığım bir nokta var bazı insanlar yaşadıklarının sonuçlarında suçlamaları gereken kişileri suçlamazlar yani bunu algılayamazlar yani bazıları kastettiğiniz kişilerin sonuçlarını yaşadıklarının farkındayken buna neden olanlar bunun farkında değildir ve yine aynı tercihleri yapmaya devam ederler.
Bu tip insanlar olgunlaşmamış,kendini geliştirememiş insanlardır. Olumsuz bir durumda da sürekli başkalarını suçlarlar. 2 liraya elma alıp 50 liralık ayva -evet ayva- tadı beklerler. Hiçbir temellendirme olmadan herhangi bir şeyi ölümüne savunabilirler. Hiçbir şeyi de sorgulamazlar. Zaten bunları yaptıklarında hayatta da doğru seçimi yapacaklardır,en azından doğru seçim yapmadığında sonuca katlanmayı öğreneceklerdir.

Bunu yaklaşık yarım saat önce çektim. Foruma da atacaktım da sonra uğraşamam diye atmadım.
Herkes Osmanlı olmak istiyor da ona göre davranıyor mu? Herkes Müslüman olmak istiyor da ona göre davranıyor mu?
Herkes Atatürkçü olmak istiyor da ona göre davranıyor mu?
Herkes işine geldiği gibi davranıyor.