Olması taraftarıyım , Ama yapmazlar. İktidarı azıcık tanıdıysak erken seçim yapmayacaklarını biliyor olmak lazım.
Hatalarını kesinlikle kabul etmezler. Erken seçim demek biz iyi yönetemedik tekrar seçin demek gibi bir şey zaten.
Bunu kabullenmezler. Sonuna kadar diretecekler. Bu amaç uğruna feda edebilecekleri ne varsa fedada ederler.