İnsanlar yaptığı seçimin sonucuna katlanmalıdır.
üzücü olan;sonucuna katlandıktan sonra da aynı kararı vermesidir.
Bu yanıtı veren 2. kişisiniz evet bu düşünceye katılıyorum ama katılmadığım bir nokta var bazı insanlar yaşadıklarının sonuçlarında suçlamaları gereken kişileri suçlamazlar yani bunu algılayamazlar yani bazıları kastettiğiniz kişilerin sonuçlarını yaşadıklarının farkındayken buna neden olanlar bunun farkında değildir ve yine aynı tercihleri yapmaya devam ederler.