serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Bence lüzum yok erken seçime.
Millet olarak bizler seçimimizi yaptık, şimdi herkes seçimlerinin sonucunu yaşamalı ve yaşamaya devam etmeli.
Herkes memnundu ki halinden tercihini bu yönde yaptı, son güne kadar seçim olmamalı.
imzamı atarım bu sözlere