https://www.youtube.com/shorts/T9oiq0TtKQ0
İyi Veya Kötü Bütün Eleştirilerinizi samimi bir şekilde iletebilirsiniz kendimi düzeltmek isterim yavaş yavaş siz değerli abilerim kardeşlerim görüşlerinizi belirtirmisiniz?
Sizce devam etmelimiyim bırakmalımıyım?
Konsept öneriside olabilir