Bizim şantiyenin yemek işlerine bakan 40lı yaşlarda bi adam vardı. Adidasla mahkemelik olduğunu bilmem kaç bin euro ceza yediğini söylüyordu.
Abi sen böyle işler mi yapıyorsun diye sormuştum o zaman, beylikdüzünde o kadar daire, sıfır Mercedes sıfır civic bunları yemek işiyle mi aldım sanıyon demişti hiç unutmam.
Facebookta bakıyorum 10 sene geçti hala paylaşım yapıyor demek devam ediyor