Şansına arkadaş.TR de çakma işinden para kazanan yüzbinlerce insan vardır.
20 yıl yapıp ceza almama ihtimalinde var.Ama bugün başlayıp haftaya davalık olma ihtimalinde var.Sağlam davalık olursan öttürüyorlar.
Sonuç olarak sana kalmış bu işe girip girmemek...