ilginç hocam, biz boşuna kendimiz kendi markamızı yaratıp patent vb alıyoruz o zaman
İnanın öyle hocam aylardır o işi yaptık bir ceza alınmadı bırakın cezayı arayan bile olmamıştı firmayı. Birisi gidip şikayet edecekte müşteri kılığında gelip görecekte uzun işler emin olun bunu takmıyorlar.