ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamün Aleyküm. hocam yıllardır bu işteyim ticaretle ilgileniyorum hayır ceza yemiyorlar şöyle söyleyeyim biz de reklam çıkıyorduk başkasının işini yaparken fakat anca o firmayı arayacaksınız bilgi vereceksiniz firmaya gelip ürünü bulması lazım vb vb çok uzuyor işlemler.
ilginç hocam, biz boşuna kendimiz kendi markamızı yaratıp patent vb alıyoruz o zaman