Eymen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam neden 350 tl olan bitaksi indirimini sizlere 50 tlye verelim ki ? onu anlayamadım
İndirim kodları böyle olur hocam kullanmadığınızı satarsınız. 300 tllik kahvelerin kodları 20-30 tl mesela