Merhaba arkadaşlar
İnternette takılırken Bayram dolayısıyla indirim gördüm ve volta marka revolt RSX7 motoru reklamı tıklamak suretiyle geçenin saat 4 nde sipariş ettim.
Buraya kadar her şey normal.
Şu anda evrak aşaması tamamlandı. Ve sadece teslimat bekleniyor.
Bu gün 13 günüm.
Buraya kadar da her şey normal.
Ama şikayet var vs. Platformlarda o kadar çok şikayet gördüm ki pişman oldum diyebilirim. Ürkütücü...
Aramızda kullanan var mı ?
Varmı deneyim sahibi arkadaşlar aramızda bu marka motor kullanan var mı?
Ayrıca hangi kask tavsiye edersiniz daha kaska karar veremedim teşekkürler...