bu sektörde çok fazla hesaplarda satın alınan şeyler silindiği için ( beğeni, yorum vb ) haliyle ödeme yapanlar iade alamayınca bu tür şirketleri sürekli arayıp dolandırıldım iade edin gibisinden şikayette bulunuyolardır, haliyle cok fazla iade talepleri geldiği içinde istememeleri normal diye düşünüyorum