nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde yaşamıyorum şantiye de kalıyorum aylık İnternet şahsi kullanımım 300 gb
Siz şu sınırsız internet işini araştırın o zaman.Daha uygun rakamlara hallediliyor.Yakın zamanda bu esim metodları vs de çıktı.Siz kurcalayın bu dediğimi anlarsınız...