Köyde yaşamak gerekiyor. Kışın zaten yapilacak is degil bir de jandarma derdi var. Yazın tekrar yapmayı düşünüyorum
eee hani yasal bi aykırılığı yok deniyor. jandarma neden uğraşsın ki ozaman ? birde 1 gram ciddi bir kazanç bu arada. şaka değilse bırak köyde yaşamayı dere tepe düze gezer doğada yer ararım

merakımdan açtım konuyu çokça video geliyor önüme yapan varmış bu işi cidden çevrem de de çıkarıyorum diyende var ama yorucu oluyormuş saha tespiti sanırım