Hocam bende yeni Türk nete geçtim. İnternet şubeye girerken gönderilen doğrulama kodu gelmiyor. Her mesaj geliyor doğrulama kodu yok gelmiyor. Aynı sorundan muzdarip bir sürü kişi var internette çözümleri yok.

Üstüne her sabah 10 da internetim kesiyor modeme reset atmak zorunda kalıyorum. Bugün aradım değerlerini anormal dediler yarın servis gelecek bakalım.