Antalyaya yeni taşındım türk telekom 1000 mbpsye kadar altyapım var ancak türknet 100 veriyordu bende türknette kaldım 1000 mbps fiyatları yüksek olduğu için. Nakil hizmetim tamamlandıktan sonra online işlemlerde böyle bir şey gördüm. Ben zaten gigafiber kullanıcısıydım madem burda 1000 mbps var niye ek ücret ödeyerek kullanmak zorunda kalıyorum ki ?