Otomasyon yok aslında hesaplara girip kendim tweete etkileşim vericektim varmı sizde böyle bir otomasyon
rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kullanılan otomasyonla alakalıdır hocam daha çok. Hesabın da önemi var ama otomasyonun çalışma tarzı çok daha önemli