İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni de alllllllllllllllllllllll
Ne grubu?
forumda gruplaşmak yasak değil mi bakkk şikayet ederim haaa
Grupta r10lu yok ki tek türk benim