mertcanatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıfır bilgiyle başladım 2 site kurdum 4 bot yazdım suana kadar. nasıl kullandıgınıza baglı olay. bence cok iyiler şuanda
ben bu dediklerini başka vibe coding platformlarında da yaptım. daha mı kolay geliyor sana claude code tam olarak burada diğerlerine nazaran avantajlı gördüğün şey nedir?