Merhaba r10 Ailesi bugun doğum günüm ilk önce R10 a dogum günü hediyesi için Platin üyelik vermiş tesekkür ederim normalde kutlamayı sevmem hiç de kutlamamışımdır ailem bile bilmiyor doğum günüm oldugumu öyle diyim amaan neyse eğer küçük hediyeelr vermek isterseniz burdayım. bi emoji atsanız bile hediyedir benim için teşekür ederim kutlayan kutlamayan herkese