myclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyimiş hocam neden bıraktınız
Köyde yaşamak gerekiyor. Kışın zaten yapilacak is degil bir de jandarma derdi var. Yazın tekrar yapmayı düşünüyorum