Konu
Elimde Api var nasıl kullanıcam bunu?
03-04-2026, 22:24:05
#2
cemalgnlts
Windsurf'u bilmiyorum ama Cursor'da kullanmak için Cursor'un ücretli aboneliği gerekiyor diye hatırlıyorum.