baltalamadım. soruyorum yaşadığım tecrübeye istinaden. sıkıntı yoksa söylersin. bana sen paylaş dedin paylaştım. bende sorun yok 1 ay sıkıntı yok garanti fazlasını veririz desen uzamazdı zaten. bende alırdım...