ilki 3 günde düştüğü için ikinciyide kendi ekledi o da düştü. 20 sinden itibaren sayalım.
Kim ekledi hocam? Başkasından aldığın planı gelip benim konumun altında ne cürretle paylaşıyorsun? Ki kaldı ki herhangi bir müşterimin 15. yada 16. gün hesabı free plana düşürülsede eksiksiz hatta fazlasıyla yardımcı olurum. Benden 5x alıp hesabı free plana düştüğü için 20x teslim ettiğim müşterilerim var. Gelip benim konumun altında baltalayıcı yorum atmayacaksın.