BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güldüm ya Ben liseye giderken bilgisayar yeni yeni moda oluyordu, o yüzden lisede bu eğitimi alamadık.

Git gide çocukluğuma iniyorum sorunun ana kaynağını bulacağım az kald
şimdi imkanlar var sen php yi öğrenmek istediğin için olanı söyledim