obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisede öyle başladık 2008 de öğrenmek için sıfırdan başlaması lazım
Çok güldüm ya Ben liseye giderken bilgisayar yeni yeni moda oluyordu, o yüzden lisede bu eğitimi alamadık.

Git gide çocukluğuma iniyorum sorunun ana kaynağını bulacağım az kald