Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İslam dinini temsil edecek veya savunabilecek bilgiye ve argümana sahip değilsin. Eğer başkalarına saygı göstermek niyetinde değilsen Filistin orada, İsrail orada; madem başarıya Allah'ın ulaştırdığını savunuyorsun, görelim cesaretini, buyur git savaş. Burada insanların inançlarına imalarda bulunarak, kötü söylemlerle onları kışkırtıp değerlerini aşağılayarak hiçbir yere varamazsın. Kendi inancının en mükemmeli olduğunu bu üslupla kanıtlayamazsın. Ben duruşuyla insana 'Bu kişi inanıyorsa ben de inanırım' dedirten ne Müslümanlar gördüm. Bir de senin çizdiğin profile bakıyorum; adeta yanlış bir temsilin tam bir özetisin. Gerçekten yazık.
Teşekkür ederim. Benim yazılarım sadece size hitap etmiyor. Herhangi bir dini temsilen bir şey yazmıyorum.
Sadece konuya katkıda bulunmak istedim.

Yazılarım mecaz ve abartı içerebilir. Takmayın kafanıza.
Hoş sohbetler