Kocaman adam ve güzelim vaktini sadece bana fokuslamış.
Yahu ironi yapıyorsun anladık tmm uyu artık da milleti geriyoruz sayende bizi engellicekler senin gibi satış konumda yok kendime pr calismam da yok. Ve kimseye de salça olmuyorum.
Doktora görün en iyisi iyi gelir emin ol az daha zorlasan düzelebilirsin pes etme ve umudunu yitirme abi. Kocaman forum iyi ki senin gibileri var da ders çıkarıyo örnek alıyoruz. Rabbim her çeşit meyveden yaratmış 🧿🫶❤ İnancını ve umudunu yitirme daha iyisi olabilirsin önce tedavi ol gerisi gelir. İyi geceler
Yahu ciddiye almayayım diyorum da sen sürekli kendinle çelişip duruyorsun. Bak şimdi şuradan başlayayım:
Sürekli konularıma gelip mobing uygulaman umrumda değilsin artık sana son kez yazmam. Neden kendi kendine tribe girip son kez yazmam dedikten sonra tekrar yazıyorsun?
Ben geçenlerde de asgari ücretli işe gir konusunda açıklama yaptım;yine tekrarlayayım. O cümleyi ben kurmadım. Asıl sorun zaten buradan kaynaklanıyor;sen etrafa tamamen kapamışsın kendini.
Bak güzel bir insansın konuşmandan vesaire belli oluyor ama davranışına yansımadıktan sonra anlamı olmuyor. Güzel şekilde rahatsız ettiysem vesaire diyorsun ama sürekli de rahatsız ediyorsun. Bir anlamı olmuyor ki?
Başka bir arkadaş daha vardı. Büyük ihtimalle senin yaşlarında olabilir. O kendini toparladı mesela. Toparlayıp toparlamaması benim görevim değil belki evet ama eğer amaç toparlamak değilse de sen neden buradasın ki o zaman? Neden yazdıklarım zoruna gidiyor? Gül geç.
Forumdaki eski mesajlarıma bakabilirsin. Gençleri -özellikle öğrencileri- ne kadar koruduğumu ve desteklediğimi görebilirsin. Sendeki olay sürekli olarak hayıflanıyorsun ama gelişme yok. Ben sana güzel şekilde açıklama yaptım;baktım değişen bir şey yok. Ben de kendi keyfime bakıyorum. Sen de beni engelleyip konuma yorum atmayabilirsin ki ben öyle yapıyorum. Sürekli olarak konumu baltalıyorsun,mobbing yapıyorsun,asgari ücretli işe gir tarzında cümleler kurmana gerek yok.
Cümle aralarında kendince laf sokup sonrasında özür dilemenin de anlamı yok.
Umarım bu sefer kendimi anlatabilmişimdir.
Sağlıcakla.